Under året som gått är det många aktörer som trängt igenom rutan från någon av de studior som The Park Södra har att erbjuda. Några som verkligen tar tillvara på möjligheterna som The Park Studios erbjuder är Wednesday Relations, som också varit medlem på The Park sedan 2017.
Bolaget driver en plattform för kompetensutveckling, där de erbjuder möjligheter att utveckla både organisationer och medarbetare. Genom olika event, konferenser och utbildningar kan deras idag 20 000 medlemmar ta del av i det senaste inom Marketing och Customer Experience. Merparten av dessa arrangeras online, flera av vilka har nått deltagarna från någon av studiorna i Stockholmsverken på Södermalm.
“Det fungerar väldigt bra att jobba tillsammans med The Parks studioteam. Vi har trimmat in samarbetet och det är vi mycket nöjda med,” säger Mats Gustafsson, grundaren av Wednesday Relations, om valet av att använda The Park Studios till sina sändningar.
Det senaste i raden av lyckade event var Wednesday Relations Marketing Automation Day, som de arrangerar för Nordiska MA professionals två gånger om året. Sändningen från Studio Engine blev den fjärde gången i år som de arbetade tillsammans med ett större event.
“Vi är väldigt glada över att kunna erbjuda våra medlemmar möjligheten att nå ut till en större publik med professionellt producerat innehåll direkt här i huset,” säger Wojchiech Cichy, Head of Studios på The Park, “Wednesday Relations är fantastiska att arbeta med, och vi ser fram emot att fortsätta samarbeta med dem för att leverera kunskap och insikter till deras publik.”